17 Aralık 2011 Cumartesi

MAYMUNLAR CEHENNEMİ BAŞLANGIÇ - RISE OF THE PLANET OF THE APES


Yapım : 2011-ABD
TÜR: Bilim Kurgu,Aksiyon,Dram,Gerilim,Macera

·         Liderliği maymun Ceaher’den,,kusursuz itaati ve birliktelik ruhunu da diğer maymunlardan öğreneceğiz!!!!!
Neyden bahsediyorsun sen yaa deli kız demeyin ben çok ciddiyim;) Filmin özüne bakmak lazım,sdece görüntü showuna değil.Ben de CD cimin tavsiyesi üzerine almıştım filmi.Aslında bilim-kurgu olduğu için biraz tereddüt etmiştim ama film hiç de fena çıkmadı.Eğer kendinizi vererek izlerseniz bazı sahnelerde duygulanacağınıza eminim.Nasıl olursa olsun tüm bilim-kurgulardan nefret ediyorum derseniz de diyecek birşey yok tabi.O zaman size de başka filmler araştırırım:))



Alzheimer hastalığına çare bulmak için maymunlar üzerinde bazı deneyler uygulanır.Anne maymun saldırganlığından dolayı öldürülür,fakat araştırmacıların onun bir yavrusu(Ceaher) olduğundan haberleri yoktur.Çünkü Wild ona zarar verilmesin diye gizlemiş ve evinde bakmıştır.Anne maymuna önceden zeka geliştirici iğneler yapıldığı için aynı özellik Ceaher'e de geçmiştir...Hatta zekası öylesine hızlı gelişiyor ki beden diliyle anlaşabiliyor ve  çok iyi satranç oynayabiliyor.
Filmin çok özel bir noktasını yakaladım ve paylaşmak istiyorum.İnsanlar keyfiyeten maymunlara zarar veriyor,dalga geçiyor ama Ceaher(lider maymun),diğer maymun arkadaşları bi insanı öldürmek istediklerinde onları ikaz ediyor ve izin vermiyor.
Tanıdık geldi bu nokta öyle değil mi? Yok tanıdık gelmedi diyeniniz varsa,,Aynı dünyada mı yaşıyoruz acaba arkadaşım? =)=) 


Filmi internetten izlemek isteyenler için kolaylık olsun,buyrun buradan:) Tek Part ve görüntü kalitesi fena değil.İyi Seyirler



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder